Składanie zamówienia


Wybieracie Państwo rzecz która was interesuje, wybieracie rozmiar i dodajecie do koszyka.
W górnym prawym roku znajduje się przycisk koszyk. Należy go przycisnąć i sprawdzić czy zgadza się Państwa zamówienie.
Jeżeli posiadacie kod rabatowy to należy go wprowadzić i kliknąć OK.Teraz należy potwierdzić zamówienie przyciskając guzik "zamówienie".
Następnie trzeba określić czy będą sie Państwo rejestrować czy też składane bedzie zamówienie jednorazowe.
 W następnej części proszę wypełnić formularz z Państwa danymi potrzebnymi do wysyłki. Wybrać należy też sposób dostawy oraz sposób płatności.
Teraz należy potwierdzić złożenie zamówienia klikając na przycisk " zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Zamówienie zostało złożone:) Na maila dostaniecie Państwo potwierdzenie złożonego zamówienia.


Za pomocą Formularza zamówienia można składać  7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem innych środków (poczta elektroniczna, telefon) będą przyjmowane w godzinach pracy Sklepu internetowego od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
 Zamówienia można składać rejestrując się w naszym sklepie lub też bez rejestracji, wypełniając formularz zakupu.
 Zakupiony towar z dokumentem sprzedaży- paragonem jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem ( Poczta lub kurier ) na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.
 Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Rozpoczęcie realizacji zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
  Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie sklepu www.yourstyle.com.pl
 Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku: – błędnego wypełnienia formularza zamówienia – w przypadku braku wpłaty należności za zamówienie na wskazane konto w terminie 7dni – w przypadku wcześniejszego nieodebrania przesyłki.
  Sprzedający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia w przypadku uzasadniających wątpliwości co do prawidłowości danych adresowych podanych w procesie składania zamówienia lub braku możliwości kontaktu z kupującym.
 Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji pocztą elektroniczną – e-mail lub telefonicznie.